OBECNÉ OTÁZKY
Jak dlouho bude trvat, než obdržím svou objednávku?
Vždy se snažíme všechny objednávky odeslat co nejrychleji. Pokud jste si objednali zboží, která není skladem, měli byste svou objednávku obdržet do 1-5 pracovních dnů v závislosti na zemi, ve které žijete. Pokud jste si zboží objednali předem, datum dodání najdete v popisu položky.
Jak vybrat správnou velikost?
U každého produktu najdete průvodce velikostí. Můžete také vidět výšku modelu a jakou velikost nosí. Pokud se pohybujete mezi velikostmi, doporučujeme zvolit větší velikost.
Jaké jsou možnosti platby?
Používáme Stripe (kreditní kartu), PayPal, Apple Pay, přímý bankovní převod a dobírku.
Jak mohu využít slevový kupón?
Slevový kupón můžete uplatnit na stránce pokladny.
Proč jsem po odeslání objednávky nedostali e-mail?
Pokud jste nedostali e-mail s podrobnostmi o vaší objednávce, zkontrolujte prosím složku „propagace“ nebo „spam“. Pokud tam zprávu nenajdete, možná jste při zadávání objednávky špatně napsali svůj e-mail.
VÝMĚNA A VRÁCENÍ
Jak mohu vyměnit své zboží?
Zboží můžete vyměnit do 90 dnů po obdržení objednávky. Zboží musí být v novém stavu: neprané, nepoškozené, s etiketami a v původním obalu .
Postup výměny produktu:
Vyplňte formulář na tomto odkazu: VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pošlete nám balíček:
Aeon Athletics Group d.o.o
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
Nezapomeňte k balíku přidat fakturu, dodací list nebo tento formulář jinak nebudeme moci znát vaše údaje.
Když balíček obdržíme, ještě ten den vám pošleme potvrzovací e-mail s poukazem. Tento poukaz budete moci použít i na dopravu.
Jak mohu vrátit své zboží?
Zboží můžete vrátit do 14 dnů po obdržení objednávky. Zboží musí být v novém stavu: neprané, nepoškozené se štítky a v původním obalu.
Doporučujeme věci vždy před praním vyzkoušet.
Postup vrácení produktu:
Vyplňte formulář na tomto odkazu: VRÁCENÍ PRODUKTU
Pošlete nám balíček:
Aeon Athletics Group d.o.o
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
Nezapomeňte k balíku přidat fakturu, dodací list nebo tento formulář jinak nebudeme moci znát vaše údaje. Jakmile obdržíme vaše položky, vám pošleme potvrzovací e-mail.
Vrácení peněz bude zpracováno do 14 pracovních dnů od obdržení balíčku. Peníze obdržíte stejným způsobem, jakým byla provedena vaše platba.
Kdy obdržím náhradu za vrácené položky?
Vrácení peněz bude zpracováno do 14 pracovních dnů od obdržení balíčku.
Dostal jsem poškozené zboží, jak probíhá reklamace?
Snažíme se, aby naše produkty byly bezchybné, ale může se stát, že u produktu dojde k chybě z výroby.
Všechny naše produkty jsou testovány a 100% si za nimi stojíme. Všechny produkty s továrními chybami budou nahrazeny na náš účet. Pokud zboží není skladem, vrátíme vám peníze.
Postup reklamace produktu:
Vyplňte formulář na tomto odkazu:
REKLAMACE PRODUKTU
Pošlete nám balíček:
Aeon Athletics Group d.o.o
Jagodje 36a
6310 Izola
Slovenia
Nezapomeňte k balíku přidat fakturu, dodací list nebo tento formulář jinak nebudeme moci znát vaše údaje
Jakmile balíček obdržíme, vám pošleme potvrzovací e-mail. Kontrola produktu nám může trvat až 7 dní
Pokud bude reklamace přijata, vám pošleme náhradu. Pokud zboží nemáme skladem, vrátíme vám peníze